Forum Elektronika Samochodowa

Pełna wersja: moduł SRS w hondzie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Jestem laikiem w temacie, więc mam nadzieję, że zadane pytanie nie należy do kategorii "ignoruj". Otóż zamarzyło mi się przeszczepić kierownicę z poprzedniej generacji hondy accord do hondy prelude 5gen. Chciałbym oczywiście zachować pełną funkcjonalność SRS. Zakładam że oryginalny moduł SRS nie jest kompatybilny z airbagiem z accorda, chociażby ze względu na to, że accord ma chyba poduszkę dwustopniową. Zastanawiam się, czy możliwe jest zdublowanie modułu SRS, tak żeby moduł oryginalny obsługiwał airbag pasażera, a ten z accorda poduszkę kierowcy.
Czy tego rodzaju podłączenie jest możliwe (pewnie byłaby konieczność zmiany złączek, rozpoznania i przyporządkowania odpowiednich pinów)? Czy da się jakoś oszukać komputer żeby nie wywalał błędu?
Z góry dziękuję za pomoc.
Wszystko da się zrobić, ale pomysł z dokładaniem modułu z Accorda to porach nic nie trzeba dokładać czy też ujmować,
sprawa do opanowania.
(05-07-2010 10:53 PM)endriuk9 napisał(a): [ -> ]Wszystko da się zrobić, ale pomysł z dokładaniem modułu z Accorda to porach nic nie trzeba dokładać czy też ujmować,
sprawa do opanowania.

Strasznie jesteś enigmatyczny. Cieszę się, że to prostsze niż myślałem, ale nic mi się w głowie nie rozjaśniłoHuh. Sugerujesz, że oryginalny moduł obsłuży implant? Jeżeli tak, to jak to zrobić? Będę wdzięczny za wykład lub kontakt. Dzięki za odpowiedź.
jedz z tym do warsztatu to ci naprwno pomoga jak jestes z bydgoszczy to zapraszam do siebie